Sweden Aid Orchestra feat. Sebbe Staxx (Kartellen), The Real Group, Rune Stakset

Hejsan allihop!
Efter en snabb check på Twitter så såg jag den där videon.
”Kringsatt av fiende” eller ”Belägrade av fienden” som jag tror det blir på svenska.

”Vi hedrar minnet av Utøyaoffren” och det på bästa sätt.
Det kan ju nästan inte bli bättre. Sebbe har kommit så fruktansvärt långt och jag hoppas han fortsätter så.
Han ger det hip hop Sverige behöver, och det han säger behöver folk höra.
Jag hoppas att folk tar tills sig hans ord och inte bara ser hans musik som ännu en ny låt.

*

Jag vill verkligen tacka både Sebbe och Kinesen för vad dom gjort för hiphop Sverige!

Om Mikrofonberoende

Jag Collin Tillsammans med A.T skapade gruppen Mikrofonberoende. Främst för att kunna få ut vårat budskap på ett bra sätt. Vi båda hade redan en grund att stå på. A.T hade gästat några låtar tidigare och jag skrivit en del texter. Tillsammans fixade vi vår före detta studio Röda Bunkern. När vi senare började umgås med Innuce så blev det prat om att skaffa gemensam studio. Precis så blev det och därmed skaffade vi Studio 0221! Visa alla inlägg av Mikrofonberoende

Lämna en kommentar