Jon Brower – utan dig

Idag slängde Jon B upp en ny, checka in!

text:

utan dig i min omloppsbana,
är allt mer skit än det borde vara,trodde bara
sånt här hände på film, men du har fått mitt liv att betyda nånting,

kom in, fan, låt mig vara nära dig alltid,
skiter i dom andra för mig betyder du allting,
det är sanning även fast du har en effekt
att få mig att ljuga för att verka perfekt!

är det ändå bara vita lögner, okej?
skulle aldrig kunna dölja mina känslor för dig!
aldrig kunna skölja bort mina sorger
om jag förlorade dig, skulle jag hoppa framför tåget.

för du är där när jag är glad eller sårbar,
doftar så gott, finner snart mig i tårar,
kalla kårar, får stå ståpäls av att röra dig
om jag är trött finns du där för att söva mig!

berövar mig aldrig mina ideal, tvärtom
du ger mig styrka att våga föra fram dom,
har hamnat i slagsmål tack vare det,
men jag har överlevt så vi skiter i det

och fokuserar på det viktiga va?
känner mig varm fast du ofta är kall,
du gör mig yr, snurrig känns som om jag svävar,
har känt dig så länge känner alltid såhära!

Om Mikrofonberoende

Jag Collin Tillsammans med A.T skapade gruppen Mikrofonberoende. Främst för att kunna få ut vårat budskap på ett bra sätt. Vi båda hade redan en grund att stå på. A.T hade gästat några låtar tidigare och jag skrivit en del texter. Tillsammans fixade vi vår före detta studio Röda Bunkern. När vi senare började umgås med Innuce så blev det prat om att skaffa gemensam studio. Precis så blev det och därmed skaffade vi Studio 0221! Visa alla inlägg av Mikrofonberoende

Kommentera

