Ny i klicken!

Ni som gillar oss på FB vet att det är en ny rappare i gruppen, dvs jag!
tänkte dra en liten kort presentation om mig själv.

Jag har rappat både solo och i diverse konstellationer periodvis sen slutet av 2007.
Född och uppväxt i södra Botkyrka, och det är utanförskapet, fattigdomen samt bristande livslust hos många som jag rappar om och ser varje dag när jag går till bussen, dock är det nu på senaste tid och har börjat våga vara personlig och djup, Förut kickade jag bara humor grejen.

Jag har bytt artistnamn en del gånger.
Idag kallar jag mig för Jon Brower efter världen tyngsta (tjockaste) man genom tiderna!

Langar en länk till en av mina gamla låtar!

Om Mikrofonberoende

Jag Collin Tillsammans med A.T skapade gruppen Mikrofonberoende. Främst för att kunna få ut vårat budskap på ett bra sätt. Vi båda hade redan en grund att stå på. A.T hade gästat några låtar tidigare och jag skrivit en del texter. Tillsammans fixade vi vår före detta studio Röda Bunkern. När vi senare började umgås med Innuce så blev det prat om att skaffa gemensam studio. Precis så blev det och därmed skaffade vi Studio 0221! Visa alla inlägg av Mikrofonberoende

Lämna en kommentar