The Ring Battles: Rick Blaze vs B-Ray

Yo boys n girls!
Vad händer? Det har varit lite off ett tag nu. Collin la upp det där klippet där han drog några rader. Det var riktigt fett alltså!
Annars har det faktiskt inte hänt så speciellt mycket. Det han funnits så mycket annat att stå i för att livet ska gå runt.
Men nu väntar jag bara på att Collin ska vakna till sen drar vi ner till studion och städar lite och ser vad vi kan göra.

Och nu till saken!
Jag drog in på fejjan och kollade in det senaste klippet från The Ring Battles. Och jag såg namnet Rick Blaze från The Goon4s och tänkte att det skulle vara en riktigt intressant battle. Jag vill egentligen inte spoila det men till min stora förvåning var det en beatbox match.
Och jag måste säga att det var fruktansvärt bra! Jag ryste verkligen till när Rick Blaze började köra Dead Prez låt ”Hip Hop”. Publiken hakade på och skrek efter beatet. Det var säkert en helt magisk kväll där alltså.

Checka in videon här:

Om Mikrofonberoende

Jag Collin Tillsammans med A.T skapade gruppen Mikrofonberoende. Främst för att kunna få ut vårat budskap på ett bra sätt. Vi båda hade redan en grund att stå på. A.T hade gästat några låtar tidigare och jag skrivit en del texter. Tillsammans fixade vi vår före detta studio Röda Bunkern. När vi senare började umgås med Innuce så blev det prat om att skaffa gemensam studio. Precis så blev det och därmed skaffade vi Studio 0221! Visa alla inlägg av Mikrofonberoende

Kommentera

