Hata för att synas

Hej igen

En vän till mig visade mig ett klipp vid namn ”Jag hatar svenska killar”.
Den har ni väl alla sett på Youtube? haha

Om ni inte har sett den så kan ni se klippet här:

Först när jag såg det blev jag riktigt arg och funderade på hur personens uppväxt kan ha varit.
Andra tanken var att jag skulle vilja höra henne kasta ut sina ord mot en person som är väldigt stolt svensk.
Någon som kanske inte alls håller med henne Jack up for it?

Men sen slog det mig att ingen människa kan vara så pantad som hon Hanna Widerstedt
Alltså det kan inte vara möjligt hon gör det ju för publicitet?
Var det inte så här som alla andra skit bloggar skapades? Hitta på något som man vet att alla har något emot.

Istället ser jag det som tragiskt att folk säljer ut sig själva på det här sättet. Men men man får väl vad man förtjänar och vill man va en lady gaga till en till en pappa cash så visst.

Ha det

Om Mikrofonberoende

Jag Collin Tillsammans med A.T skapade gruppen Mikrofonberoende. Främst för att kunna få ut vårat budskap på ett bra sätt. Vi båda hade redan en grund att stå på. A.T hade gästat några låtar tidigare och jag skrivit en del texter. Tillsammans fixade vi vår före detta studio Röda Bunkern. När vi senare började umgås med Innuce så blev det prat om att skaffa gemensam studio. Precis så blev det och därmed skaffade vi Studio 0221! Visa alla inlägg av Mikrofonberoende

Kommentera

