Chipchoppin – Fuck Your Mixtape Mixtape Vol. 4

Tjenare!

Jag har varit lite slow på att posta, man kommer verkligen i såna perioder då man helt glömmer bort att det är något man vill dela med sig av.

Igår hängde vi i studion och fortsatte jobba på Rädda Micken. Vi fick 2 låtar näst intill helt klara, en behöver vi bara sätta ref på.
Men det känns bra att vi har ett rull och vi får fortsätta i den här takten om vi ska komma någon vart.

Tillbaka till ämnet, jag under en tid velat men inte kunnat dela med mig. Och nu kan jag väl göra det på riktigt.
Det handlar alltså om Chipchoppin orders nya mixtape ”Fuck Your Mixtape Vol. 4”.
Jag tankade ner låtarna från Whoa men har fortfarande inte hittat ett par hörlurar/högtalare till min dator så jag har inte kunnat lyssna.

Men jag förde över den till mobilen sedan vår studio dator där jag i lugn och ro lyssnade igenom den.
Och jag kan säga att den är riktigt tung! Det finns helt otroliga bitar som är hel sköna.
Jag rekommenderar starkt att ladda ner och lyssna.

Ladda ner ”Fuck Your Mixtape Mixtape Vol. 4” här

Om Mikrofonberoende

Jag Collin Tillsammans med A.T skapade gruppen Mikrofonberoende. Främst för att kunna få ut vårat budskap på ett bra sätt. Vi båda hade redan en grund att stå på. A.T hade gästat några låtar tidigare och jag skrivit en del texter. Tillsammans fixade vi vår före detta studio Röda Bunkern. När vi senare började umgås med Innuce så blev det prat om att skaffa gemensam studio. Precis så blev det och därmed skaffade vi Studio 0221! Visa alla inlägg av Mikrofonberoende

Kommentera

