God Jul!

God Jul önskar Mikrofonberoende!

En jul utan snö, en jul utan cash.
Jag har lyckats skrapa ihop ett par jul klappar som tur är. Men det är så sjukt tråkigt att det precis som jag trodde inte blev någon jul med snö.
Man kan tycka och det är lika bra att fylla i att jag också tycker att stämningen försvinner lite grann när det inte finns snö.
Jag sitter mest och väntar på jul middagen kanske ska trycka i mig lite frukost först.

Jag är lite små trött , för er som inte vet så har jag ju börjat med SWTOR ( Star Wars Old Republic). Och jag satt uppe ett bra tag igår och spelade hos en vän.
Det kan vara så att jag har lite problem med grafik kortet och så. Jag vet inte riktigt vart problemet ligger men därför kan jag inte spela hemma.
Men det går lika bra att spela det hos kompisen istället tills jag fixat grejer till datorn.

Det är rätt otroligt att jag fick det sista exemplaret från Ica Maxi. Det var till och med slut på digital nedladdning av spelet för att det sålt slut.
Det kanske speglar av lite på hur lite dom trodde att det skulle slå igenom. Men det är ett sjukt bra spel och hade varit en sjukt bra julklapp.
Nu måste jag bara se till så att så många som möjligt börjar spela det här spelet.

Aja nu var det ju jul och inte spel jag skulle skriva om. Jag vet inte riktigt vad jag hittar på efter att jag varit med släkten.
Skulle behöva lite gröt och snapps rim eftersom att det är en gammal tradition vi kör med i släkten.
Jag får försöka hitta på något kul som slår till iår!

Ha det så bra allihopa och ha en riktigt God Jul!

Om Mikrofonberoende

Jag Collin Tillsammans med A.T skapade gruppen Mikrofonberoende. Främst för att kunna få ut vårat budskap på ett bra sätt. Vi båda hade redan en grund att stå på. A.T hade gästat några låtar tidigare och jag skrivit en del texter. Tillsammans fixade vi vår före detta studio Röda Bunkern. När vi senare började umgås med Innuce så blev det prat om att skaffa gemensam studio. Precis så blev det och därmed skaffade vi Studio 0221! Visa alla inlägg av Mikrofonberoende

Kommentera

