När Willys blev svart.

Jag satt och läste lite på Magazin24 som brukar ta upp all små skit som händer i bland annat Köping.
Och man märker ibland hur de bara skriver om saker bara för att ha något att skriva om. Och hur de verkligen bara tar all information som de får från polisen och bara matar in det och publicerar det. Det var någon gång jag tipsade dem om att typ ta kort på berörda platser eller liknande så det inte bara blev massa tråkig text. Men det började dom med iallfall, det kanske inte är så vanligt som det borde vara men men.

Hur som helst så läste jag om en artikel som jag själv var med om. Den artikeln kan du läsa här.
Och det var ju inte så speciellt stor grej och därför vill jag inte heller upplysa den för att vara något större än vad det var.
Men det var inte så kul när man skulle handla jätte mycket mat och sånt sedan få reda på att man måste ställa ifrån sig allt man har bara för att kassan inte fungerade.

Det kändes lite som på film faktiskt när jordens undergång skett och överlevande går runt och försöker skaffa mat.
Och det bland olika varuhus där det är totalt ned släkt och man märker folk igenom att de pratar och lyser på saker med mobil lampan.

Nej men det var en rätt så cool syn faktiskt och eftersom det var rätt ovanligt så blev man lite paff och började efter ett tag undra vad det var som hände.

Om Mikrofonberoende

Jag Collin Tillsammans med A.T skapade gruppen Mikrofonberoende. Främst för att kunna få ut vårat budskap på ett bra sätt. Vi båda hade redan en grund att stå på. A.T hade gästat några låtar tidigare och jag skrivit en del texter. Tillsammans fixade vi vår före detta studio Röda Bunkern. När vi senare började umgås med Innuce så blev det prat om att skaffa gemensam studio. Precis så blev det och därmed skaffade vi Studio 0221! Visa alla inlägg av Mikrofonberoende

Kommentera

