Sick n Games

Tjena!
Idag känner jag mig inte alls så pigg jag gick inte ens till jobbet.
Men jag kände på mig att det skulle komma någon sjuka på mig igen.
Så jag förberedde mig igenom att köpa lite spel så jag har något att göra.

Planen egentligen var att köpa något spel så jag kan hålla mig tills Call Of Duty Modern Warfare 3 släpps.
 Och så tänkte jag förboka Assassins Creed Revelations också. Det verkar också ruggit nice, jag har testat brotherhood hos en polare på Ps3 och kört det online och jag tycker det är riktigt kul!
Så för att jag skulle kunna hålla ut så gick jag och köpte mig ett spel.
Eller snarare efter jag hittat ett spel så blev det ett till.
Och efter jag hittat 2 så fixade jag ett tredje.

Så nu har jag 3 nya spel, och då menar jag nya för mig och inte ny släppta.
Det blev Bioshock 2 som jag tycker verkar as konstigt men ändå rätt nice.
 Sedan blev det The Saboteur som jag vet lite halvt om men har inte hunnit spelat.
Men det verkar också as coolt så jag tänkte klara ut Bioshock sedan köra The Saboteur.
Och sedan blev det Lost Planet.
Jag fick testa det spelet i affären och det var lite det som triggade mig att köpa det.
Förhoppningsvis är det också fett grymt.
Jag köpte t om någon special edition så man fick med lite fler grejer.
Och det ska jag väl börja spela sist av allt.
Jag undrar hur lång tid det kommer ta innan jag klarar ut dessa spel. Jag är ju ingen hyper gamer men det kommer blir riktigt kul att spela. Det var så länge sen jag satt och spelade konstant. Men det är inte riktigt det jag ska göra nu.
Men på något sätt känner jag att jag förtjänar att få softa ner lite och spela!

Om Mikrofonberoende

Jag Collin Tillsammans med A.T skapade gruppen Mikrofonberoende. Främst för att kunna få ut vårat budskap på ett bra sätt. Vi båda hade redan en grund att stå på. A.T hade gästat några låtar tidigare och jag skrivit en del texter. Tillsammans fixade vi vår före detta studio Röda Bunkern. När vi senare började umgås med Innuce så blev det prat om att skaffa gemensam studio. Precis så blev det och därmed skaffade vi Studio 0221! Visa alla inlägg av Mikrofonberoende

Kommentera

