I Ett Nötskal

Lite kort så kan jag berätta att jag ännu en gång ställt upp på radio programmet I Ett Nötskal. Denna gång fick jag ta lite av en vikarie plats för Sanslös(Tobbe) och Jossan. Men det var kul ändå, det var lite störningar när vi skulle spela upp musiken men det gick bra ändå. Si-kret(Nils) var ju inte med sist då när både jag och Collin deltog. Så det var kul att han kunde delta denna gång. Men vi hade jätte kul, det spelades bra musik och det var mycket skoj och skratt. Tyvärr så fick vi inte med oss något ”Går det där ens att äta?” Men det gick lika bra ändå. Sen fick jag höra Si-kret köra sin bränner av, live dessutom. Mexxi visade den låten för mig och berättade lite minnen om den. Och Si-kret kör ju bara så snabbt i den!. Men jag säger såhär, kan man köra snabbt och får det att låta nice. Då äre grymt punkt slut!

Jag körde även mitt bidrag till Qweetys Audio Turnering som varken jag eller Collin tog hem ”Musikant Katten.” Och det gick bra, jag var bara minst lika trött denna gång som jag var första gången jag deltog i radio. Men som sagt så var det väldigt kul och något jag skulle kunna tänka mig att fortsätta med. Kvällen avslutades med öl och sömn.

Om Mikrofonberoende

Jag Collin Tillsammans med A.T skapade gruppen Mikrofonberoende. Främst för att kunna få ut vårat budskap på ett bra sätt. Vi båda hade redan en grund att stå på. A.T hade gästat några låtar tidigare och jag skrivit en del texter. Tillsammans fixade vi vår före detta studio Röda Bunkern. När vi senare började umgås med Innuce så blev det prat om att skaffa gemensam studio. Precis så blev det och därmed skaffade vi Studio 0221! Visa alla inlägg av Mikrofonberoende

Kommentera

