A.T lägger lite raps

Nu har det ju inte varit så mycket musik från oss på ett tag tycker jag. Men idag så bestämde jag mig för att jag måste göra nått åt saken. Så jag började skriva ihop en vers på 18 bars. Som jag sedan ville se hur det lät så lite under tiden som jag skrev så spelade jag in en video. Och se på hur jag ska kunna utveckla texten eller flytet. Och jag kan ju säga att det är en hel del som måste förbättras innan det blir någon låt av det men det är bara att kämpa på. Hur kommer man annars någonstans?

Om Mikrofonberoende

Jag Collin Tillsammans med A.T skapade gruppen Mikrofonberoende. Främst för att kunna få ut vårat budskap på ett bra sätt. Vi båda hade redan en grund att stå på. A.T hade gästat några låtar tidigare och jag skrivit en del texter. Tillsammans fixade vi vår före detta studio Röda Bunkern. När vi senare började umgås med Innuce så blev det prat om att skaffa gemensam studio. Precis så blev det och därmed skaffade vi Studio 0221! Visa alla inlägg av Mikrofonberoende

Kommentera

