Jobb jobb jobb det blir nice

Idag var jag på min första arbetsintervju!
Det var rätt pirrigt eftersom jag inte alls hade en aning om vad som skulle hända.
Men allt var lugnt och flöt på precis som jag antar att det ska göra.
Det gick fort och jag berättade bara vem jag var osv osv.
Förhoppningsvis har jag ett jobb nu i framtiden. Det verkar iallafall som det.
Jag ska förmodligen på praktik nu i 2 veckor för att se lite hur det fungerar.
Så att jag får känna lite på företaget och företaget får lära känna mig.

Så jag hoppas att det går bra för mig jag har ju aldrig haft ett riktigt jobb förutom praktik,helgjobb och sommarjobb.
Det här kommer bli något helt nytt för mig. Jag ser det mer som att jag kommer ha något att fördriva tiden på. Istället för att sitta och spela HoN hela dagarna.

Haha, vad jobbigt det skulle vara om det av någon anledning skulle vara så att jag inte fick jobb nu.
Så det är väl lika bra att jag säger såhär: Det är inte helt klart än men det ser ljust ut.

Och som en liten hyllning för en hittills lyckad dag så   blir det att dunka lite Smojo.
Med låten Den Brinner, låten i sig har inte så mycket med dagen att göra. Förutom att det var den låten jag lyssnade på vägen till jobbet och att det bara är allmänt tung!

Om Mikrofonberoende

Jag Collin Tillsammans med A.T skapade gruppen Mikrofonberoende. Främst för att kunna få ut vårat budskap på ett bra sätt. Vi båda hade redan en grund att stå på. A.T hade gästat några låtar tidigare och jag skrivit en del texter. Tillsammans fixade vi vår före detta studio Röda Bunkern. När vi senare började umgås med Innuce så blev det prat om att skaffa gemensam studio. Precis så blev det och därmed skaffade vi Studio 0221! Visa alla inlägg av Mikrofonberoende

Kommentera

