Börjat spela HoN

Hejsan igen!
Nu har jag gett mig på att börja spela HoN igen (Heroes Of Newerth)
Det var ju så att jag först spelade Leuge of Legends (LoL). Och därigenom lärde jag mig hela Dota grejen och hur allt fungerade.
Sedan var det så att alla min kompisar spelade HoN för tillfället. Och då blev det så att jag bytte, mest för att grafiken var så mycket coolare.
Men sedan efter ett tag så fick jag för mig att börja spela LoL igen. Och började dra med mig alla att spela. Och när folk kom in i det och började vänja sig så började alla spela med mig.
Och det har vi gjort ett tag nu tills min stationära dator totalt gick ihop. Och vägrade fungera fungera.
Sen efter det har jag ju haft en bärbar som jag spelat på en del. Men den har min flickvän för tillfället. Och jag tror att den gör mest nytta där också faktiskt.

Men sen har vi ju också Macen som vi så länge letat spel för. Och sen såg jag att det faktiskt funkade till Mac!
Så jag började med att ladda ner det till min brors dator och spelade en del där för att träna upp mig. Vilket jag kommer behöva fortsätta med ett tag. Och nu har jag även fixat det till Macen. Så förhoppningsvis lyckas jag hooka upp en massa HoN spelare som kan lira lite med mig och förklara alla nya grejer som har kommit.

Den största skillnaden mellan LoL och HoN är nog enligt mig att HoN går mycket snabbare. Allting rör sig så mycket fortare och man dör nog kanska så mycket snabbare än på LoL. Det kommer jag ihåg då man testat att spela HoN bara någon match efter att man är intränad på LoL. Och man hänger inte med alls, allt går verkligen för fort!

Det är ju bara att avgöra själv vad som skulle vara roligast att spela!

HoN

Eller LoL

Ni kan hitta mig på HoN under användarnamnet MightyMadrox.
Hoppas att det finns en del där ute som lirar!

Om Mikrofonberoende

Jag Collin Tillsammans med A.T skapade gruppen Mikrofonberoende. Främst för att kunna få ut vårat budskap på ett bra sätt. Vi båda hade redan en grund att stå på. A.T hade gästat några låtar tidigare och jag skrivit en del texter. Tillsammans fixade vi vår före detta studio Röda Bunkern. När vi senare började umgås med Innuce så blev det prat om att skaffa gemensam studio. Precis så blev det och därmed skaffade vi Studio 0221! Visa alla inlägg av Mikrofonberoende

Kommentera

