Skolstart

Nu har tiden flytit på alldeles alldeles för fort. Lovet är slut från och med igår. Jag har helt plötsligt börjat 2an fast än det känns som att jag började 1an nyss.

De senaste dagarna har jag fixat med alla grejer på mitt nya (större) rum där jag går i skolan. Jag har också köpt en ny byrå, en taklampa med spots och så har jag fått en bäddsoffa! Jag har fått hit mitt akvarium som har stått i Stockholm sen jag bodde där. Och så har det vart både det ena och det andra. Det finns säkert saker jag missat men det var lite kort vad jag gjort.

Vad jag ska göra framöver är att så fort jag är klar med rummet ska jag ta fram blocket. Slå på ett beat och börja kriga igen. Om det blir denna vecka eller nästa, det kan jag inte säga än så länge. Men suget bara skriker SKRIV till mig.

Passar på att posta en för mig tidigare okänd Dubstep låt. Riktigt fet!

Godnatt och ha det najs!

Collin

Om Mikrofonberoende

Jag Collin Tillsammans med A.T skapade gruppen Mikrofonberoende. Främst för att kunna få ut vårat budskap på ett bra sätt. Vi båda hade redan en grund att stå på. A.T hade gästat några låtar tidigare och jag skrivit en del texter. Tillsammans fixade vi vår före detta studio Röda Bunkern. När vi senare började umgås med Innuce så blev det prat om att skaffa gemensam studio. Precis så blev det och därmed skaffade vi Studio 0221! Visa alla inlägg av Mikrofonberoende

One response to “Skolstart

Kommentera

