Spegel spegel på väggen där

Så klart att jag skulle hjälpa min mamma att montera en spegel idag också. Idag klarade jag mig iallafall från att bli väckt. Till en viss del.
Jag började med att rita ut måtten för vart de som skulle hålla i spegeln skulle sitta.
Av någon anledning var det så mycket drygare att använda ett mått band istället för en tumstock.
Men det gick iallfall, problemet var bara att man inte fick med några skruvar.
Så vi letade på några skruvar vi hade hemma (4 av samma sort).
Sedan var det bara att skruva ihop dom och sätta dit spegeln.
Spegeln i sig hade ett par repor, men det får man ta om man köper billig spegel…eller?

Sen var det inte svårare än att ställa sig en bit framför och fota.
Sedan säga: Spegel spegel på väggen där, säg mig vem som grymmast är.
Och hoppas på att morsan viskar något snällt.

Om Mikrofonberoende

Jag Collin Tillsammans med A.T skapade gruppen Mikrofonberoende. Främst för att kunna få ut vårat budskap på ett bra sätt. Vi båda hade redan en grund att stå på. A.T hade gästat några låtar tidigare och jag skrivit en del texter. Tillsammans fixade vi vår före detta studio Röda Bunkern. När vi senare började umgås med Innuce så blev det prat om att skaffa gemensam studio. Precis så blev det och därmed skaffade vi Studio 0221! Visa alla inlägg av Mikrofonberoende

Kommentera

