Jag hade fel

Det var alltså inte idag som jag tidigare sagt att det här jubileumet i himlabacken skulle inträffa. Det var imorgon…Vilken tabbe alltså!
Men det ger ju bara större möjlighet för att det ska kunna bli bättre väder.  Idag är det typ bara moln på himlen.
Får se om jag lyckats hitta på något roligt idag, det skulle behövas.

Igår hade jag lite svårt för att bestämma vilken film jag skulle kolla på.
Men det blev: Avatar den sista luftbändaren.
Namnet kanske inte var det fränaste. Valet av film baserade sig mest på att jag sett den tecknade serien under sjuka dagar i skolan. Och därför har hängt med en del av vad det handlar om. Vilket gör det ännu mer intressant att se filmen o tecknad.

 Hela filmen blir ju så mycket mer seriös när det inte är tecknat.
Och dom gjorde den riktigt bra o tecknad.
Tyvärr så hann jag inte kolla klart på filmen.
Jag envisades om att jag skulle gå och ta en cigg.
Men jag orkade verkligen inte röra på mig.
Och jag hade sura uppstötningar vilket gjorde allt så mycket jobbigare.
Men till sist så somnade jag bara där på soffan. Och blev väckt av morsan senare på morgonen.
Och har inte vaknat fören nu.

Men nu ska jag käka frulle och ta min jäkla cigg!
Ha det gött!

Om Mikrofonberoende

Jag Collin Tillsammans med A.T skapade gruppen Mikrofonberoende. Främst för att kunna få ut vårat budskap på ett bra sätt. Vi båda hade redan en grund att stå på. A.T hade gästat några låtar tidigare och jag skrivit en del texter. Tillsammans fixade vi vår före detta studio Röda Bunkern. När vi senare började umgås med Innuce så blev det prat om att skaffa gemensam studio. Precis så blev det och därmed skaffade vi Studio 0221! Visa alla inlägg av Mikrofonberoende

Kommentera

