Fico One vs Hospitalet

På senaste tiden har jag diggat Fico One and the crew en hel del. Det var nog låten Svenne skit som fick mig att fastna för Fico och hans gäng.

Så igår när vi skulle lyssna lite på Fico på youtube så hittade vi ett klipp från The Ring Battles som jag inte alls hört talas om förr.
Fico One skulle möta Hospitalet, Hospitalet  har jag aldrig hört talas om förut. Och jag är nog inte ensam om det heller.
Men jag skulle vilja se Fico battla så vi checkade in videon.
Gör det ni också!

Fico One tog ju helt klart hem segern. Hospitalet kör inga tunga rader alls. Inget skönt flow alls han fick med andra ord verkligen inte till det.
Jag tror inte att jag skulle göra det bättre alls men. Men man kunde ju förvänta sig lite mer.
Fico gjorde det bra. Hoppas verkligen man får se han fler gånger.
Och hoppas att The Ring Battles har mer battles att komma med.

Om Mikrofonberoende

Jag Collin Tillsammans med A.T skapade gruppen Mikrofonberoende. Främst för att kunna få ut vårat budskap på ett bra sätt. Vi båda hade redan en grund att stå på. A.T hade gästat några låtar tidigare och jag skrivit en del texter. Tillsammans fixade vi vår före detta studio Röda Bunkern. När vi senare började umgås med Innuce så blev det prat om att skaffa gemensam studio. Precis så blev det och därmed skaffade vi Studio 0221! Visa alla inlägg av Mikrofonberoende

Kommentera

