Montör Ligan

Idag har jag hjälpt min mamma att montera vad jag kallar en sko hylla.
Jag tänkte väl att det fanns en baktanke med att hon var så ivrig att väcka mig.
Collin kom över för att hjälpa till. Eller snarare han kom och han fick hjälpa till.
 Sedan skulle han iväg på en synundersökning för sitt körkorts tillstånd. Så jag blev ensam ett tag till. Men då kom Robert över och även han fick börja hjälpa till.


Sedan började allt bli klart och Collin gav signal för att han snart skulle komma tillbaka. Så vi satte den på plats och la i hyllorna.

Sen vart det klart. Nu är det bara att ta något att äta och hitta på något att göra.
Har lust att kolla lite fotboll eller ishockey och typ betta på någon match.
Det skulle passa mig perfekt! Ha det bra!
Ciao!

Om Mikrofonberoende

Jag Collin Tillsammans med A.T skapade gruppen Mikrofonberoende. Främst för att kunna få ut vårat budskap på ett bra sätt. Vi båda hade redan en grund att stå på. A.T hade gästat några låtar tidigare och jag skrivit en del texter. Tillsammans fixade vi vår före detta studio Röda Bunkern. När vi senare började umgås med Innuce så blev det prat om att skaffa gemensam studio. Precis så blev det och därmed skaffade vi Studio 0221! Visa alla inlägg av Mikrofonberoende

Kommentera

