Kräftskiva

Hejsan!

Idag har jag inte gjort så mycket. Men jag blev inbjuden att komma på kräftskiva. Så jag passade på att komma.
Det var rätt trevligt, vi hade besök ifrån Danmark. Det var rätt trevligt att talas vid, och vi hade en del ord att byta. Jag förstår mig bara inte på danska lika bra som norska. Danska enligt mig låter som en blandning mellan svenska engelska och tyska, alternativt norska. Det var första gången de båda åt kräfta så det var lite kul. Vi sa till dom att dom hade tur att det inte var surströmming.  Vi började med att äta ett par riktigt goda kräftor till lite dansk öl och snapps. Efter det blev det vitt vin och ost kaka. Sedan blev det kladd kaka med baileys.

Senare mot kvällen så tände vi ljus och spelade Dean Martin. Och jag måste passa på att säga att han är väldigt bra!
Nej men det var väldigt mysigt och det var en hel del ordväxling även fast jag kanske inte sa så värst mycket.
Det här är något jag borde göra oftare.

Det var nog allt för nu!
ha det.

Om Mikrofonberoende

Jag Collin Tillsammans med A.T skapade gruppen Mikrofonberoende. Främst för att kunna få ut vårat budskap på ett bra sätt. Vi båda hade redan en grund att stå på. A.T hade gästat några låtar tidigare och jag skrivit en del texter. Tillsammans fixade vi vår före detta studio Röda Bunkern. När vi senare började umgås med Innuce så blev det prat om att skaffa gemensam studio. Precis så blev det och därmed skaffade vi Studio 0221! Visa alla inlägg av Mikrofonberoende

2 responses to “Kräftskiva

Kommentera

