PST Saint

Såg att en polare länkade PST Saints nya EP, Pursuit of Self the EP.
Så jag passade på att ladda ner musiken och checka vad det var för något.

PST Saint beskriver sig så här:
PST Saint is a 18 year old from Stockholm, Sweden making his own beats and writing his own songs. After a year of working on his debut release he’s ready to let the world hear it. The EP ‘Pursuit of Self’ consists of songs with several emotions. From ‘Twisted’ the more club attractive record that’s been receiving a lot of positive responses. To more emotional and heart felt songs such as ‘Never Trust Again’ and ‘Game Over’.

Jag kände att det inte riktigt var min sorts musik. Inte riktigt min typ av hip hop. Men det var ju absolut kvalité på musiken. Som 18 åring så har han ju absolut gjort något coolt! Och det hoppas jag att han fortsätter med.

Du kan ladda ner hans EP här
Och här kommer du till Dopeminds hemsida.

Jag önskar PST Saint och resten från Dopeminds lycka till och hoppas att få träffas i framtiden!

Om Mikrofonberoende

Jag Collin Tillsammans med A.T skapade gruppen Mikrofonberoende. Främst för att kunna få ut vårat budskap på ett bra sätt. Vi båda hade redan en grund att stå på. A.T hade gästat några låtar tidigare och jag skrivit en del texter. Tillsammans fixade vi vår före detta studio Röda Bunkern. När vi senare började umgås med Innuce så blev det prat om att skaffa gemensam studio. Precis så blev det och därmed skaffade vi Studio 0221! Visa alla inlägg av Mikrofonberoende

Kommentera

