Gårdags Kvällen

Kvällen igår slutade med att vi alla stack ner till Gråzon där vi spelade upp det ny skapta beatet av Mexxi.
Det blev inte så värst mycket skrivande. Allting stod bara still och man lyssnade bara hur bra det lät.
Sedan drog vi tillbaka till Röda Bunkern för fortsatt häng.
Sedan gick vi in och tog oss lite natt mat. Det slutade med att jag gick upp och la med tillsammans med en öl.
Det var fett nice!
Sen vakande jag lite små trött. Med vetskapen om att jag bara har en cigg kvar. Hemskt…
Så jag försöker somna om igen. Då jag helt plötsligt återigen blir väckt av några vänner som vill ha den sista ciggen.
Dom får den i utbyte att dom ska köpa ett nytt paket till mig.
Och det fick jag också. Prima!

Sen blev det tugga frulle, spela lite CoD ( Call of Duty) dricka kaffe och röka cigg.
Kan inte bli bättre.
Förresten kom jag på tanke idag att I ett nötskal ska köra radio ikväll. Vi får se om jag hinner lyssna idag.
Har massa annat planerat. Men jag ska verkligen försöka lyssna.
Här kommer ni till deras hemsida.

Just nu sitter vi och kollar på massa bilder från skolkatalogen.
Riktigt kul att se när alla var oskyldiga små kids med försökte se ut som allt annat.

Om Mikrofonberoende

Jag Collin Tillsammans med A.T skapade gruppen Mikrofonberoende. Främst för att kunna få ut vårat budskap på ett bra sätt. Vi båda hade redan en grund att stå på. A.T hade gästat några låtar tidigare och jag skrivit en del texter. Tillsammans fixade vi vår före detta studio Röda Bunkern. När vi senare började umgås med Innuce så blev det prat om att skaffa gemensam studio. Precis så blev det och därmed skaffade vi Studio 0221! Visa alla inlägg av Mikrofonberoende

Kommentera

