Home onkel köping

Så nu är man tillbaka efter en trip till Uppsala med grabbarna för att som en farväl fest när dom ska åka in.
Det var ju inte jätte livat med det var på en stadig och kontrollbar nivå även om allt omkring gick i kaos.
Problem problem…
Speciellt när man har tappat bort sitt leg och alla pass bara inte går att hittas.
Tyvärr så blev det inga bilder trodde jag lämnat över kameran till Collin men kom på att jag glömt den hemma i köket.
Vi får se om jag kommer driva en blogg åt en polare som åker in. Så att han får skriva brev till mig med inlägg som jag sedan skriver in i hans blogg.

Om det så blir så kommer jag nog reppa den  bloggen rätt mycket.
Jag tror verkligen att det kan vara bra att se en verklighets trogen bild från fängelse. Utan att behöva kolla på gangster videos.

Det var allt för nu…
Hej!

Om Mikrofonberoende

Jag Collin Tillsammans med A.T skapade gruppen Mikrofonberoende. Främst för att kunna få ut vårat budskap på ett bra sätt. Vi båda hade redan en grund att stå på. A.T hade gästat några låtar tidigare och jag skrivit en del texter. Tillsammans fixade vi vår före detta studio Röda Bunkern. När vi senare började umgås med Innuce så blev det prat om att skaffa gemensam studio. Precis så blev det och därmed skaffade vi Studio 0221! Visa alla inlägg av Mikrofonberoende

Kommentera

