Adam Tensta – Scared Of The Dark (w. Billy Kraven) (Official Video)

Adam Tenstas låt/musikvideo  var riktigt cool.
Jag hittade den här .
Jag tyckte mest om videon, musiken är bra men det är inget jag lyssnar på dagligen. Och det är inget jag har fastnat för.
Det går tillbaka till den musikaliska utvecklingen. Som är jätte bra bara att det gör att artister som man tycker är jätte bra kanske förvandlas till något helt annat som fortfarande är bra. Bara att det inte är.
Men jag tycker om Adam Tensta. Jag ser hip hopen i honom. Och det är det som spelar roll.
Han tar upp väldigt intressanta saker och saker som börs ta upp. Mycket som folk glömt bort och som folk tar för givet. Eller kanske inte ens ser?…
Ha det!

Om Mikrofonberoende

Jag Collin Tillsammans med A.T skapade gruppen Mikrofonberoende. Främst för att kunna få ut vårat budskap på ett bra sätt. Vi båda hade redan en grund att stå på. A.T hade gästat några låtar tidigare och jag skrivit en del texter. Tillsammans fixade vi vår före detta studio Röda Bunkern. När vi senare började umgås med Innuce så blev det prat om att skaffa gemensam studio. Precis så blev det och därmed skaffade vi Studio 0221! Visa alla inlägg av Mikrofonberoende

Kommentera

