Vill få igång bloggen

Fan jag känner verkligen att jag vill få igång bloggen.
En nice head och lite det enda och det andra är precis vad som skulle behövas. Synd att man inte har ett proffs man kan plocka upp ur fickan. Precis vad som skulle behövas just nu.
Känner att det är rätt mycket som skulle kunna fyllas ut.
Men vad som måste fyllas ut mest av allt är ju musik sektionen. Behöver massvis med ny musik. Det blir nog bra när Rädda Micken! släpps.
Kommer nog sätta igång en hel del spelningar och sånt efter det.
Kul att Collin kommit igång med bloggandet lite också.
Jag känner mig jätte dålig eftersom jag inte följer några andra bloggar. Förutom typ In nuces.
Länka gärna din favorit blogg i en kommentar.

Ha det!

Om Mikrofonberoende

Jag Collin Tillsammans med A.T skapade gruppen Mikrofonberoende. Främst för att kunna få ut vårat budskap på ett bra sätt. Vi båda hade redan en grund att stå på. A.T hade gästat några låtar tidigare och jag skrivit en del texter. Tillsammans fixade vi vår före detta studio Röda Bunkern. När vi senare började umgås med Innuce så blev det prat om att skaffa gemensam studio. Precis så blev det och därmed skaffade vi Studio 0221! Visa alla inlägg av Mikrofonberoende

Kommentera

