Find the fjortis!

Jag har skapat mig själv ett uppdrag. Vi får se hur seriöst det bli taget. Jag utmanar även Collin att delta. Det går ut på att hitta den absolut äckligaste fulaste fjortisen men mest attityd. Det kommer nog snarare bli en kampanj eftersom det finns en del att gräva i. Eller det har i alla fall funnits.

Här någonstans kände jag att jag egentligen var klar med mitt letande och insåg att det kommer bli jätte drygt om alla tjejer som bloggar är så här dryga.

Just ja Collin. Du får inte välja BlondinBella,Kissie eller Amanda Vardet eftersom alla redan fattat vad det är för människor. Vi behöver fjortis klassa några nya kanske inte allt för kända.

So lets do it!

”Relit – The West” får bli temat för mitt sökande!

Om Mikrofonberoende

Jag Collin Tillsammans med A.T skapade gruppen Mikrofonberoende. Främst för att kunna få ut vårat budskap på ett bra sätt. Vi båda hade redan en grund att stå på. A.T hade gästat några låtar tidigare och jag skrivit en del texter. Tillsammans fixade vi vår före detta studio Röda Bunkern. När vi senare började umgås med Innuce så blev det prat om att skaffa gemensam studio. Precis så blev det och därmed skaffade vi Studio 0221! Visa alla inlägg av Mikrofonberoende

Kommentera

