APB nere

APB verkar ligga nere för tillfället. Jätte tråkigt för nu kommer de som inte kan lira APB köra LoL (Leuge of Legends). Och det funkar inte på min brors dator så jag kan inte vara med. Även om jag verkligen saknar LoL. Men förhoppningsvis så kommer APB upp snart igen så vi kan lira. Nu har vi bestämt oss för att köra Kriminella ett tag.  Det känns lite sådär. Har inte kommit så långt med min kriminella jämfört med min Enforcer.
Men om man är ett gäng som lirar så är det kul ändå.

Just ja!
För någon dag sen lirade jag och en kompis. Och då körde vi mot 1 person bara. Hon var jävligt bra och hade spelat länge.
Och vi kunde inte plocka henne. Sämsta skiten. Hon hade massa vänner som var aktiva i hennes party men inte i hennes mission. Så dom sprang och spanade på oss för henne och markerade tydligt vart vi gömde oss. Och sen när hon skulle gömma sig så förstörde dom våra attacker igenom att blockera oss igenom deras bilar. Det var riktigt hemskt och så klart förlorade vi uppdraget.

Jag har försökt få Collin att spela lite. Och han har verkligen total vägrat. Sen försökte jag få honom att spela FB spel. Jag spelar själv Empires and Allies på FB. Men han vägrade även det.
Men idag så lyckades jag få honom att spela lite APB på em polares dator medan han var på toan. Men han verkade riktigt uttråkad.

Om Mikrofonberoende

Jag Collin Tillsammans med A.T skapade gruppen Mikrofonberoende. Främst för att kunna få ut vårat budskap på ett bra sätt. Vi båda hade redan en grund att stå på. A.T hade gästat några låtar tidigare och jag skrivit en del texter. Tillsammans fixade vi vår före detta studio Röda Bunkern. När vi senare började umgås med Innuce så blev det prat om att skaffa gemensam studio. Precis så blev det och därmed skaffade vi Studio 0221! Visa alla inlägg av Mikrofonberoende

Kommentera

