Finns det?

Har tänkt på en grej rätt länge nu. Och det jag har tänkt på, är en typ av program som jag tycker borde finnas. Har inte direkt gjort någon research om det finns, så jag är inte säker alls på den punkten.

Men till saken, ett program som sammankopplar alla sociala medier man använder sig av. Nästan som ett fliksystem i en webläsare fast mer komplett. Det vill säga att om jag loggar in på min dator, så startar jag det programmet. Då får jag upp ALLT, Facebook, Twitter, Bloggen och vad man än använder sig av för program/sidor. Och framför allt att den loggar in automatiskt. Man skall även kunna sköta allt igenom programmet. Så det ska inte bara vara någon slags översikt, så att man i sin tur måste in på sidan för att arbeta med den.

Man skulle kunna säga att det vore som Tweetdeck, fast med valfria möjligheter om vad programmet ska innehålla. Finns det ett sådant program? eller något liknande åt det hållet så är du varmt välkommen att dela med dig av dina tips!

Nu är det annat på gång.

Ha det!

Collin

Om Mikrofonberoende

Jag Collin Tillsammans med A.T skapade gruppen Mikrofonberoende. Främst för att kunna få ut vårat budskap på ett bra sätt. Vi båda hade redan en grund att stå på. A.T hade gästat några låtar tidigare och jag skrivit en del texter. Tillsammans fixade vi vår före detta studio Röda Bunkern. När vi senare började umgås med Innuce så blev det prat om att skaffa gemensam studio. Precis så blev det och därmed skaffade vi Studio 0221! Visa alla inlägg av Mikrofonberoende

Kommentera

