Vad hände?

Vad var det som hände egentligen. Jag satt hos en vän tidigare idag då Collin skickar ett sms om att vi har en hel del läsare. Och det var inget som förvånade mig med tanke på hur det normalt sätt brukar ligga och hur mycket det låg på senast jag kollade. Och sen började Collin skicka rapportering efter rapportering efter rapportering. Och tillslut blev jag lite halvt om halvt sur för att det kändes som han skojade med mig. Så jag ska att det inte var roligt längre och att han kunde hålla sina skämt för sig själv. Och då fick jag svaret: Check it out!
Så jag gick in på bloggen och såg att det var 56 läsare. Och sedan skrev jag wow och gick ut på en cigg. När jag kom tillbaka var det 70 läsare. Och då börjades det hetsa som fan. Och detta under 2 timmar. Dvs över 70 läsare på under 2 timmar. Och  när det gått lite över 2 timmar så hade vi runt 80 läsare. Och det är det jag utgår att vi har just nu. Även fast det står som faktum att vi har över 80 läsare just nu.

Och jag undrar lite nu, hur kom det sig att det blev så?
Fick folk för sig att vi hade ett låt släpp?
Det är jätte kul att det når såna siffror och att det händer allt oftare. Men ibland måste man backa tillbaka och tänkta: Okej, vad gjorde vi nu som drog till sig så här många läsare?
Vad är det dom reagerar på?

Jag kan verkligen inte förstå riktigt vad det var som var så otroligt.
Men jag tycker givetvis att det är jätte kul verkligen alltså. Det visar på att vi kommit någon vart och förklarar att vi inte gör något förgäves.
Jag gör inte musik för att jag vill kunna lyssna på mig själv hela tiden. Utan för att jag vill bjuda på mig själv. Ge min vardag,tankar och känsla till er. Det är ju det som det handlar om. Och det är ju så det går runt.

Så se det som ett tack från oss!
Ha det bäst ciao!

Om Mikrofonberoende

Jag Collin Tillsammans med A.T skapade gruppen Mikrofonberoende. Främst för att kunna få ut vårat budskap på ett bra sätt. Vi båda hade redan en grund att stå på. A.T hade gästat några låtar tidigare och jag skrivit en del texter. Tillsammans fixade vi vår före detta studio Röda Bunkern. När vi senare började umgås med Innuce så blev det prat om att skaffa gemensam studio. Precis så blev det och därmed skaffade vi Studio 0221! Visa alla inlägg av Mikrofonberoende

One response to “Vad hände?

Kommentera

