Antalet stiger

Tja, har inte hänt så mycket mer än att vi har skrivit inlägg för några dagar framåt. Då vi kommer att vara rätt upptagna de närmsta dagarna. Så det var väll inte mer än det.

Men nu till något härligt. Vårt läsarrekord har legat på stabila 129 ett bra tag nu. Och idag har vi uppnått 156 läsare i skrivandes stund. Är alltid kul att slå rekord. Och igenom att fler läsare har checkat, hittar fler som söker vad vi skriver om hit och på så vis kan det bara bli fler. Jag har insett att jag är grymt mycket mer motiverad när vi slår läsarrekord, eller har många läsare någon dag. Det är verkligen sådant som får mig att vilja skriva tills fingrarna blöder.. Men å andra sidan kanske det är rätt självklart.

Och nu i kväll har A.T bestämt sig för att lana så det blev att jag följde med. Jag är varken en spelmänniska eller särskilt duktig på det heller, men är alltid kul att umgås. Dock så har jag ingen möjlighet att följa mängden, och just spela. Då vi inte har några spel på vår Mac, och jag vet inte vad för spel som fungerar till den. Tipsa gärna spel i en kommentar!

Om Mikrofonberoende

Jag Collin Tillsammans med A.T skapade gruppen Mikrofonberoende. Främst för att kunna få ut vårat budskap på ett bra sätt. Vi båda hade redan en grund att stå på. A.T hade gästat några låtar tidigare och jag skrivit en del texter. Tillsammans fixade vi vår före detta studio Röda Bunkern. När vi senare började umgås med Innuce så blev det prat om att skaffa gemensam studio. Precis så blev det och därmed skaffade vi Studio 0221! Visa alla inlägg av Mikrofonberoende

Kommentera

