Morgondagens planer.

Tja! Tänkte gå in lite på våra framtidsplaner gällande morgondagen.

Innuce ska spendera några dagars tid i sin studio, för att arbeta med musiken. Är inte helt hundra men tror att dem ska jobba till mestadels med textskrivning. Vi har blivit inbjudna av Mexxi att hänga lite med dom , och därav kommer våran morgondag till viss del spenderas där. Mer än så vet jag inte så det får tiden visa. Att det kommer bli trevligt tvekar jag dock inte på!

Tror att dagen kommer bli lärorik för både mig och A.T. Som har gjort musik under en såpass kort period, så det finns en hel del kvar att lära. Och jag är rätt säker på att dem har mycket kunskap att dela med sig av.

Ett litet snabbt inlägg.

– Collin

Om Mikrofonberoende

Jag Collin Tillsammans med A.T skapade gruppen Mikrofonberoende. Främst för att kunna få ut vårat budskap på ett bra sätt. Vi båda hade redan en grund att stå på. A.T hade gästat några låtar tidigare och jag skrivit en del texter. Tillsammans fixade vi vår före detta studio Röda Bunkern. När vi senare började umgås med Innuce så blev det prat om att skaffa gemensam studio. Precis så blev det och därmed skaffade vi Studio 0221! Visa alla inlägg av Mikrofonberoende

Kommentera

