Hey ho

Sho, idag har Collin tänkt att dra iväg.
Han fick lov att ta med sin Macen, och utföra lite arbete ifrån där han är. Jag skickade med honom ett headset också. Hoppas han har kul oavsett vart han nu ska. Jag var på han lite att han skulle köra ett inlägg också. Men han ville ha full focus på musiken. Och det är bra det så vi kör på det!
Nu sitter jag bara och väntar på mat. Så sugen!
Lite sömn  skulle inte heller vara fel. Jag har sovit ut ganska bra nu dom senaste dagarna. Kan bero på att det rullar med musiken osv. Så det är skönt! Men jag har på senare dagar blivit en riktig sömn tuta. Jag går och lägger mig väldigt tidigt och blir trött väldigt snabbt på dagen.
Sen har kaffe kokaren pajat också och det är så sådant som bara inte får hända!
As trök…

Så nu sitter jag här på brorsans dator och skriver lite.

Och på tal om kaffe så träffade både jag och Collin Mexxi från Innuce idag för att hänga lite allmänt och snacka Hip Hop.
Det var väldigt trevligt och vi hade en hel del att snacka om och det flöt på bra. Han berättade mycket som jag inte kände till. Och inget riktigt hemligt utan bara allmänt. Så det är nice och jag det blir väl ett fler tal gånger.

Just nu sitter jag och jämför Diaz låtar ”Mitt Stille Vann” och en annan version som heter ”Mitt Stille Vann 2”

Mitt stille vann

Mitt stille vann 2

Men jag tror jag föredrar den första. Även om den andra också var riktigt bra!
Snackat lite med en gammal vän.
Momme som förut gick under artist namnet ”MommE”.
Men nu kör han under namnet ”MeMo”.
Har har nyligen släppt en ny låt som heter ”Länge leve gatan”.
Åtminstone jag som har följt honom en del tycker att det här är en av han bästa låtar.
Låten ”Vikka fan e ni” går ju inte att hitta längre. Jag har i alla fall misslyckats med det.
Men skit kul att han fortfarande håller på.
Kanske kommer han över senare idag. Men det verkar inte bli något. Han har i alla fall inte hört av sig än.

Det var allt för nu!
Bless

Om Mikrofonberoende

Jag Collin Tillsammans med A.T skapade gruppen Mikrofonberoende. Främst för att kunna få ut vårat budskap på ett bra sätt. Vi båda hade redan en grund att stå på. A.T hade gästat några låtar tidigare och jag skrivit en del texter. Tillsammans fixade vi vår före detta studio Röda Bunkern. När vi senare började umgås med Innuce så blev det prat om att skaffa gemensam studio. Precis så blev det och därmed skaffade vi Studio 0221! Visa alla inlägg av Mikrofonberoende

Kommentera

