New pics

Har kikat igenom batteln mellan Nakimic och Acke. Den var riktigt bra och jag rekommenderar verkligen fler att se den!
Det är svårt att säga vilken som egentligen var bättre än den andre. Och vad jag förstått finns det ingen officiel vinnare. Det behöver det inte alltid finnas. Mitt val av vinnare hade självklart varit Nakrimic.
Han hade alltid något nytt att bjuda på och gjorde det bra.
Acke körde lite för mycket på grejen att Chipchoppin även säljer sin musik igenom kasset band. Vilket jag tycker är riktigt fett liksom.
Och att Nark och grabbarna skulle vara lite för back in the time. Som jag inte heller håller med om. Acke var för övrigt bra men jag tyckte att det var lite för mycket snack om saker som i alla fall inte jag höll med om.
Och som jag förstått så är det här inte Ackes första battle. Medans Narkimic är rätt ny iallfall i Basment tävlingarna.

Men fuck it, det var skit kul att kolla på. Det ger ju en speciellt känsla att se någon man träffat och pratat med på något sånt här.
Det kanske är lite därför jag redan från början höll på Narkimic.
Man såg verkligen hur tagg han var men ändå så avslappnad.
Jag undrar verkligen hur känslan att stå där och köra är.

Narks intro video var också as skön. Critical fick verkligen till det där!
Som alltid…

Så tillbaka till det jag tänkte skriva om.
Det finns nu lite nya bilder i sidan ”Bilder”.
Så checka in!

Det är mest bilder ifrån en promenad jag tog nu under tiden jag varit borta.
Men jag tänkte why not? Lite fresh bilder of fresh me kan ju inte skada.

Just nu sitter jag och väntar på att Collin ska sluta sitt jobb. Sen blir det väll att jobba en del med musiken antar jag. Jag tror inte att han har så mycket annat planerat.
Efter idag så ska varken han eller jag jobba på ett tag. Så det kommer bli en ganska stor fokus på musiken då.
Och vi börjar närma oss att släppa ”Rädda Micken!” vilket kommer bli as fett!

Alltså känslan över att släppa en låt är ju något brutalt skönt. Så nu får vi se hur det känns att släppa ett flertal låtar.
Vi ska börja kolla över ifall vi kan sätta något riktigt datum för släpp.
Jag vet att just nu är det ganska omöjligt att göra det för vi vet inte riktigt hur saker och ting kommer se ut med studio renovering, gästande, och blogg fix.

Sen är det lite snack om att försöka packa ihop en musik video.
Det kan bli riktigt kul eftersom i alla fall jag inte har någon tidigare erfarenhet av det.

Just ja!
Nu finns även Mikrofonberoende på Kingsize  Community.
Så det är bara att kika efter oss där.

Lite tråkigt att forumet där verkar lite dött.
Men jag ska försöka hålla mig aktiv där också så får vi se om jag kanske kan liva upp det lite!

Tills dess ha det bra!
Bless

Om Mikrofonberoende

Jag Collin Tillsammans med A.T skapade gruppen Mikrofonberoende. Främst för att kunna få ut vårat budskap på ett bra sätt. Vi båda hade redan en grund att stå på. A.T hade gästat några låtar tidigare och jag skrivit en del texter. Tillsammans fixade vi vår före detta studio Röda Bunkern. När vi senare började umgås med Innuce så blev det prat om att skaffa gemensam studio. Precis så blev det och därmed skaffade vi Studio 0221! Visa alla inlägg av Mikrofonberoende

Kommentera

