Äntligen släppt!

Tjena!
Förlåt för en hemskt dålig update. Collin har haft fullt upp med jobb och sitt liv utanför bloggandet.
Och jag har som tidigare nämnts varit borta. Tänkte igår trycka upp ett video inlägg om att jag e back igen.
Men det blev aldrig av, kanske lite slött. Men jag pallade verkligen inte, sjukt sliten.
Men idag så kör vi igång igen.
Idag vaknade jag relativt tidigt och dessutom av mig själv.
Och när jag satt igång datorn och checkade in på Twitter  så fick jag reda på att den efterlängtade batteln mellan Narkimic från Chipchoppin order och Acke.
Batteln utspelar sig på Peace and Love festivalen.

Jag har inte kollat på Batteln en. Tänkte prioritera ett inlägg först men ska kolla på den snart.
Jag har längtat så sjukt länge efter den. Nark är verkligen en kille jag vill se battla. Förhoppningsvis drog han även in vinsten.
Jag hoppas också att det kommer fler battles med honom. Det skulle vara sjukt kul att se.

Här är video klippet från Basementality Battles med Narkimic och Acke.

Trotts att jag är en västmanlänning så är Örezoo nära hjärtat. Skulle hellre bo i Örebro än Västerås.
Kanske lite förrädiskt but Im speaking the truth!
Det är en stor skillnad på folket. Västerås är en större byhåla än Köping men folket är detsamma. Lika mycket skitsnack lite låg intelligenta människor som talar högt och bara en copy paste kultur i princip. Den där känslans om när man anländer till Västerås är inte ens nästan att jämföra med känslan när man kommer fram till Örebro.

Något jag tänkt på med Örebro är dock att alla öl drickar places  stänger fett tidigt.
Alltså typ som max 2 på natten.
Örebro kanske inte är någon riktig öl drickar stad eller?

Nejdå har en hel del goa minnen från Örebro. Staden som aldrig sviker…
Big up till Chipchoppin och Liquid Bar för alla öl minnen i Örebro.

Det kommer nog upp en del pose bilder från när jag var ledig som togs när jag var ute och gick.
Jag var ute på en åker och av någon anledning så har mina ben börjat klia som fan. Det måste vara något besprutningsmedel eller något.

Men tills dess ha det!
Bless!

Om Mikrofonberoende

Jag Collin Tillsammans med A.T skapade gruppen Mikrofonberoende. Främst för att kunna få ut vårat budskap på ett bra sätt. Vi båda hade redan en grund att stå på. A.T hade gästat några låtar tidigare och jag skrivit en del texter. Tillsammans fixade vi vår före detta studio Röda Bunkern. När vi senare började umgås med Innuce så blev det prat om att skaffa gemensam studio. Precis så blev det och därmed skaffade vi Studio 0221! Visa alla inlägg av Mikrofonberoende

2 responses to “Äntligen släppt!

  • Sexy Dress

    Hello! I’ve been following your web site for some time now and finally got the bravery to go ahead and give you a shout out from New Caney Texas! Just wanted to tell you keep up the fantastic job!

Kommentera

