Spotta vers

Tjena!
Igår var det lite häng vid vattentornet där vi tog några bira. Och så kickade jag en vers där som Collin fick med på video. Och senare under kvällen så kickade även Collin in en vers i RödaBunkern.
Så tänkte slänga upp det här så att folk kan kika och ge lite synpunkter.

Så här är jag @ daylight på vattentornet och kickar en engelsk låt som inte släppts än och inte är så värst hög prioriterad i vårt arbete med musik.

A.T spottar vers

Jag är ganska nöjd med det mesta även om berusningen gjorde om några ord och att det kom in några störningar i ljudet. Men det får man ta. Lämna gärna någon kommentar.

Och sen var det Collins video som jag inte kan säga så speciellt mycket om eftersom jag varken var med när han spelade in det eller när han skrev den. Men det är en nice text och en bra grund för att göra en bra låt. Så förutom att han glömde sätta på lampan i RödaBunkern så var allting bra med den också. Och jag hoppas verkligen att ni tycker om den. För det gör jag !

Collin spottar vers

Och av någon anledning har jag bestämt mig för att börja ladda upp via Vimeo  för att youtube varken youtube,twetpic eller tumblr ville fungera gällande dessa videos. Men Vimeo funkar bra. Det är lite segt att det tar tid emellan varje video man laddar upp innan den går att publicera. Men det får man ta när man inte vill betala för good stuff.

Hoppas ni diggar det. Mer kommer i framtiden!
Ha det!

Ps
Hade lite problem med att bädda in the videos till bloggen. Så jag länkade bara in dom för tillfället. Vi får se hur vi löser det!

Om Mikrofonberoende

Jag Collin Tillsammans med A.T skapade gruppen Mikrofonberoende. Främst för att kunna få ut vårat budskap på ett bra sätt. Vi båda hade redan en grund att stå på. A.T hade gästat några låtar tidigare och jag skrivit en del texter. Tillsammans fixade vi vår före detta studio Röda Bunkern. När vi senare började umgås med Innuce så blev det prat om att skaffa gemensam studio. Precis så blev det och därmed skaffade vi Studio 0221! Visa alla inlägg av Mikrofonberoende

Kommentera

