Big – O I Basment

Satt och checkade lite på ”Du Vet Inte” bloggen.
Och efter att jag dunkat sköna artister som jag inte hört förut bara hört om.
Och efter ett tag hittade jag senare en battle med Big O. Känd från youtube med det här klippet:

Ni känner säkert igen det.
Men alltså grejen med att jag hittade honom på Basementality Battles var fett chockerande.
Jag menar visst Big O är fett underhållande och så men att köra Battle Rap på en sån nivå är nog inte riktigt hans grej.
Jag trodde det fanns en gräns på vilka som får vara med och inte. Vissa rappare är fett keffa och blir sågade. Men dom har iallfall chansen det är inte som att dom inte har tunga bälten på sig liksom.

Och sen dyker Big O upp. HAHAHAHA! Så jävla kul.  Han kör mot någon Armin som jag aldrig hört något från förut. Men som var riktigt duktig.
Och sågade Big O. Men det var kul att kolla även om man hoppades på att Big O skulle komma och slänga upp något riktigt fett som inte var typ att jämföra med typiska shonne-gubb skämt. Jag menar inte på att Big O körde några Svensson skämt utan snarare din mamma jokes från förorten.
Men men det var underhållning i alla fall.
Och  det tycker vi om.
Här kan du se Batteln:

Sitter fortfarande och taggar på att få se Batteln med Narkimic (Från Chipchoppin Order).
Ska bli sjukt kul att se. Narkimic är ju  en riktigt tung rappare. Både på svenska och på engelska. Han har fruktansvärt nice  flow. Och kan skriva texter som en gud. Spelar ingen roll vad han skriver om egentligen. Han får till det any how. Det är en typisk rappare man skulle göra mycket för att få arbeta med.

Här är en av dom tyngre låtarna med Narkimic som heter: ”Jag Sa Till Dig”
Som han kör tillsammans med Genius Enis och Houman Sebghati.

Tills vidare får ni ha det så bra!

Om Mikrofonberoende

Jag Collin Tillsammans med A.T skapade gruppen Mikrofonberoende. Främst för att kunna få ut vårat budskap på ett bra sätt. Vi båda hade redan en grund att stå på. A.T hade gästat några låtar tidigare och jag skrivit en del texter. Tillsammans fixade vi vår före detta studio Röda Bunkern. När vi senare började umgås med Innuce så blev det prat om att skaffa gemensam studio. Precis så blev det och därmed skaffade vi Studio 0221! Visa alla inlägg av Mikrofonberoende

Kommentera

