Abstinens!

Tjo people!

Abstinens besvär alltså. Inte kickat en låt på en väldigt lång tid nu.
Inte bra inte bra…
Igår var planen att det skulle hända. Efter att vi trodde att Logic börjat funka.
Men när programmet inte ville spela in mer än ett spår så gav vi upp.
Kanske fel av oss? Förhoppningsvis kanske Mexxi från Innuce kommer förbi och checkar om det är vi som har blivit galna eller om vi borde fimpa programmet.
Vi har snackat lite mer om att vi skulle försöka passa på att köra igång lite video inlägg istället för att skriva allt.

Men jag vet inte riktigt. Jag föredrar att skriva. Kan tänka mig att folk hellre kollar in klipp.
Vi gör så här att vi tar en omröstning om saken. Oavsett så kommer vi göra både och för eller senare. Men det kan vara kul att veta vad som tyckts av våra läsare.

En sak jag tänkt på är att Magazin24 är en av Sveriges sämsta tidningar. Jag är i överlag inte någon journalist lover. Men alltså jag förstår verkligen inte meningen med att ha en tidning som bara ett fåtal gånger har med kort i sina artiklar, kopierar saker från andra tidningar och direkt rapporterar från polisen.

När jag tänker journalist så tänker jag någon som går in djupt för ämnet, med intervjuer osv. Att bara sitta och köra copy & paste är fan inget riktigt journalist arbete. Visa gånger kan det vara okej men dom baserar ju iprincip hela sin tidning på det.

Nu kanske jag är lite hård men man får lite sådana ”ryck känslor”. Sen är man ju väldigt kritisk mot sin egen byhåla precis som man är mot sin egen musik…

Så vad har vi gjort idag?
Ingenting faktiskt, fortsatt mail kontakt med relit och sen har vi typ bara städat och tvättat penslar och rollers. Diggat D6AA och Highwon. Och bara allmänt häng. Det är väl lite så planerna för dagen ser ut idag.

Big up till Collin som städat rätt mycket och tog initiativet till det.
Jag är väl ganska stökig av mig men som tur är så har man Collin!
Fett bra, men nu ska vi fortsätta med hänget och vara social.
Alternativt hjälpa Collin städa!

Ha det!

Om Mikrofonberoende

Jag Collin Tillsammans med A.T skapade gruppen Mikrofonberoende. Främst för att kunna få ut vårat budskap på ett bra sätt. Vi båda hade redan en grund att stå på. A.T hade gästat några låtar tidigare och jag skrivit en del texter. Tillsammans fixade vi vår före detta studio Röda Bunkern. När vi senare började umgås med Innuce så blev det prat om att skaffa gemensam studio. Precis så blev det och därmed skaffade vi Studio 0221! Visa alla inlägg av Mikrofonberoende

2 responses to “Abstinens!

Kommentera

