Dagen idag

Det känns som att saker börjat gå framåt, men för sakta. Vi har idag i alla fall börjat med att skriva Qweety bidragen till fulla låtar. Jag har börjat skriva en ref fast jag ska nog skriva lika mycket till, istället för att köra det jag har nu dubbla gånger.

Gällande ”Audio-turneringen” som den kallades, så kändes det ganska onödigt att ens ställa upp. Det är alltid kul att folk startar sånt, absolut. Men då tycker jag att man kan engagera sig i alla fall LITE. Det var iprincip bara att få reda på regler, spela in, skicka in och han gick inte igenom vad man skickat in under en tid. Sen förlängdes deadline, efter att man stressat för att hinna klart.. Han updaterade inte vilka som hade skickat in på ett par veckor. Svarade inte i tråden och var inte aktiv med tävlingen på något sätt.

Kanske låter jag som en grinig person nu, that’s how it is. Ska man hålla i något så ska man också ta sitt ansvar och engagera sig lite.

För att berätta vad jag har gjort så har jag tältat med ett par vänner. Vi åkte och letade efter en tältplats i nästan två timmar, när vi hittade den var det mörkt. Men allt gick bra, tältet kom upp och det blev eld i eldstaden. Pågrund av det blir det inget långt inlägg idag. Har sovit väldigt lite och dåligt utan liggunderlag..

Peace

Collin

Om Mikrofonberoende

Jag Collin Tillsammans med A.T skapade gruppen Mikrofonberoende. Främst för att kunna få ut vårat budskap på ett bra sätt. Vi båda hade redan en grund att stå på. A.T hade gästat några låtar tidigare och jag skrivit en del texter. Tillsammans fixade vi vår före detta studio Röda Bunkern. När vi senare började umgås med Innuce så blev det prat om att skaffa gemensam studio. Precis så blev det och därmed skaffade vi Studio 0221! Visa alla inlägg av Mikrofonberoende

Kommentera

