Qweety tävling avslutad!

Qweety tävlingen som både jag och Collin signade upp oss på är nu avslutad. Det har varit så låg prioriterat från Qweetys sida. Dålig update på vad som egentligen händer. Folk har glömt att skicka in bidrag och det ena och det andra. Och jag har lackat ur flera gånger även fast tävlingen i sig inte var så viktig för mig utan mer bara för att sätta sig själv på test.

Så jag anses väl just nu vara till största dels en gnällspik på deras hemsida.
Men det står jag upp för. Alltså jag personligen har varit inne mer och oftare än personen Felstorlek som anordnat tävlingen och även forumets moderator vilket är Prendel som inte längre är med i Qweety.

Jag har inte hört alla bidragen eftersom det ska vara något problem att lägga upp dom. Men dom kommer att komma på Qweetys hemsida och jag kommer förmodligen slänga upp dom här senare när dom släppts.
Mitt och Collins bidrag kommer också laddas upp här. Jag har inte dom på Macen dock så jag gör det senare.

Vinnaren i tävlingen blev varken jag eller Collin. Men det har jag en viss förståelse för.
Vinnaren blev istället Nyberget.

Här finns hans bidrag som jag hittade via hans egen sida på Qweety.
Jag har väl inget ont att säga om honom. Utan jag gratulerar honom till vinsten och antar att han var en värdig vinnare.
Så här motiverar Felstorlek vinnaren:

Nyberge!t Jag tyckte att han hade mest flyt och helt klart bäst lyrik i sin låt. Dock inte så bra som jag hoppats på att han skulle vara i denna låten men oerhört duktigt gjort och ditt bidrag kommer att läggas upp, även alla andra bidragen med.”

Nyberget – Gatumusikant

Om Mikrofonberoende

Jag Collin Tillsammans med A.T skapade gruppen Mikrofonberoende. Främst för att kunna få ut vårat budskap på ett bra sätt. Vi båda hade redan en grund att stå på. A.T hade gästat några låtar tidigare och jag skrivit en del texter. Tillsammans fixade vi vår före detta studio Röda Bunkern. När vi senare började umgås med Innuce så blev det prat om att skaffa gemensam studio. Precis så blev det och därmed skaffade vi Studio 0221! Visa alla inlägg av Mikrofonberoende

Kommentera

