No work!

Tjena, blev inget jobb idag eftersom jag skadade foten igår på jobbet. Trodde att det skulle bli bättre under natten men foten fortsatte bara att svullna upp. Så nu sitter ja här på morgonen och har absolut ingenting att göra. Sitter och håller på och fixar Logic 9 till datorn. Förhoppningsvis så kommer det fungera att panorera där(hehehe). Men vi har även en Pro tools skiva som reserv om det skulle vara så att vi känner att vi inte vill köra med Logic.

Vi har inte riktigt lyckats fått våran mixer att funka till Garageband heller. Kanske någon som läser det här som vet hur man gör?…Droppa gärna en kommentar då!

Så jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu. Collin jobbar och alla lär ju sova. Om jag hade hafr någon kamrat vaken så kanske jag skulle kunna spela in något undertiden. Men vi får väl se hur det blir senare under dagen. Collin rapporterade att  Macen för första gången kraschade på något sätt. Jag vet inte riktigt var inte med själv men den hängde sig typ. Tragiskt…. Vi kom även i kontakt med Relit en amerikansk rappare som vi tycker kör bra. VI får se hur den här kontakten kommer att utvecklas. Men några planer är ännu inte lagda.

Relit hittar ni på både på Youtube och Myspace.
Vet inte riktigt vad jag mer kan säga.  Sitter och kikar lite nyheter om kravallerna i Grekland. Skulle vara kul att vara där och göra kaos med dom. Hört att det ska vara väldigt billigt att åka dit.
Men jag får väl slunga stenar i form av lyriker här i Sverige istället.

Det känns lite som att jag har börjat fått igång en liten sån där ”Dagens låt grej.”  Så nu kan jag väl lika gärna fortsätta med det!

Så här kommer låten ”Can you feel my revolution”  av Relit

/Peace A.T

Om Mikrofonberoende

Jag Collin Tillsammans med A.T skapade gruppen Mikrofonberoende. Främst för att kunna få ut vårat budskap på ett bra sätt. Vi båda hade redan en grund att stå på. A.T hade gästat några låtar tidigare och jag skrivit en del texter. Tillsammans fixade vi vår före detta studio Röda Bunkern. När vi senare började umgås med Innuce så blev det prat om att skaffa gemensam studio. Precis så blev det och därmed skaffade vi Studio 0221! Visa alla inlägg av Mikrofonberoende

Kommentera

