This is whats up!

Så lite vad det är som händer.
Det har ju blivit lite förändringar som folk kanske sätt.
Vi har lagt till en snubbe som heter Peat som en ny kategori i Mikrofonberoende!
Han är en ny kille som vi kommer att träffa inom ett tag eftersom vi har blivit intresserade att samarbeta med honom.
Så vi tänkte passa på att sätta honom lite på test med blogg här. Och jag tror att det är första gången Peat bloggar. Och vill inte få mig själv att låta som någon expert men man får väl visa en viss hänsyn till att han kanske kommer testa på att göra lite det ena och det andra och känna på lite hur det fungerar.

Peat är alltså inte helt till fullo en medlem i MikrofonBeroende utan är lite på test liksom för att vi ska få känna lite på hur ett samarbete skulle kännas. Jag tror att han är bland de första vi snackat om med samarbete. Men det är i alla fall alltid kul med nytt folk!
Så idag var planen att spela in. Så blev det delvis! Vi blev lite avbrutna då vi kom på att radio programmet ”I ett nötskal” som är köpings lokala Hiphop radio skulle spela.

I ett nötskal utgörs av grabbarna från In Nuce :
Mexxi, Si-kret och Sanslös.
Men även en annan rappare från Köping, Josefin Sidebäck.

Rätt kul program där dom b la idag åt bläckfisk grejer. Haha fett roligt!
Sån där sak man bara sätter upp i sin planering att göra…Listen to I ett nötskal.

Så vi kör nog reccord time imorgon istället. Jag vet inte riktigt hur vi ska göra med ordningen vi ska spela in i efter den här låten. Eftersom vi har en del ”gamla” låtar att spela in samtidigt som jag skrivit rätt mycket på engelska nu. Men jag vet inte riktigt det planerar vi nog imorgon.

Jag måste verkligen gå och lägga mig!
Jobb imorgon…
Tänkte passa på att länka en låt av In Nuce

Det får blir ”Vi är klubben”

Ha det gött allihop!
/A.T

Om Mikrofonberoende

Jag Collin Tillsammans med A.T skapade gruppen Mikrofonberoende. Främst för att kunna få ut vårat budskap på ett bra sätt. Vi båda hade redan en grund att stå på. A.T hade gästat några låtar tidigare och jag skrivit en del texter. Tillsammans fixade vi vår före detta studio Röda Bunkern. När vi senare började umgås med Innuce så blev det prat om att skaffa gemensam studio. Precis så blev det och därmed skaffade vi Studio 0221! Visa alla inlägg av Mikrofonberoende

Kommentera

