Vaken och förstörd

Tjena!

Är nyvaken och helt förstörd ska langa på lite kaffe sen tagga till Röda Bunkern.
I  got some nice shit to do.  Väntar på att Collin ska sluta jobba sen blir det att spackla i alla fall, sen får vi se om det blir något mer. Hört att vi ska sitta och mixa lite idag också. Kan nog bli nice.
Om det är någon som är grym och vill mixa för Mikrofonberoende så är det bara att skriva på nån av alla hemsidor man måste ha nu förtiden. Annars kontakta mig på min E-post : Anonymterrorist@gmail.com.
Även jag ska börja snart så det kommer bli lite hackigt med uppdateringar på bloggen och arbete i musiken.  Men det gäller bara en 3 veckors tid. Sen är jag på fullt ös igen.

Föresten jag är ingen blogg expert men är det någon som skulle kunna hjälpa att langa in ads på sidan för adsense och bara är as grym på det så behöver vi hjälp med det.

Jag hatar verkligen att vara trött på morgonen, Oavsett vad jag gör dagen innan så är det alltid lika svårt att gå upp på morgonen.

Ska försöka vara på Collin att skriva lite mer. Han har gjort ett great job i studion men varit lite off på bloggen och andra hemsidor. Till mesta dels för att han är med när jag skriver blogg inläggen och för att han själv inte haft en egen dator på ett tag. Men lite ska jag försöka jaga på han.

Fan jag har så mycket jag vill göra och borde göra men det känns som jag har fett lite tid till allt. Det är jobbigt det där med att prioritera ibland alltså. Saker hamnar inte alltid på den plats det förtjänar. Studion borde ha kommit längre än sådär och vi borde ha släppt fler låtar.

Men det är sådär. Både jag och Collin är ritkiga vargar och  blir aldrig riktiga nöjda med vårt byte. För varje gång vi gör något som vi gjort förut märker vi hur bättre det blir. Och vi kan kicka saker under en fett lång tid och det låter alltid bättre. Det är svårt att avgöra när man ska sätta just det på spåret.

Men som sagt, jag kommer kika rätt mycket på samarbete  landet runt och se vad jag kan hitta. Drivande och sköna människor liksom.

vi höres!

Om Mikrofonberoende

Jag Collin Tillsammans med A.T skapade gruppen Mikrofonberoende. Främst för att kunna få ut vårat budskap på ett bra sätt. Vi båda hade redan en grund att stå på. A.T hade gästat några låtar tidigare och jag skrivit en del texter. Tillsammans fixade vi vår före detta studio Röda Bunkern. När vi senare började umgås med Innuce så blev det prat om att skaffa gemensam studio. Precis så blev det och därmed skaffade vi Studio 0221! Visa alla inlägg av Mikrofonberoende

Kommentera

