Hear up!

Hej allihop!

Jag och Collin sitter i Röda Bunkern och freestylar/Battlar varandra. Jag tror både jag och Collin är överens som att jag vann första ronden i batteln. Vi har hittat ett par fresh beats. Det har börjat snackas  om producenter,spelningar och gästande.
Så nu kör vi på och kickar. Vi håller på och skapar en liten kassa för att skaffa en MAC(<3).
En liten ommöblering har tagit plats i Röda bunkern också!
Vi kommer dock få flytta om det igen när det är dags att lägga ”riktigt” golv och måla väggarna och göra de diverse små tillägg.

Men to the big thing!
Vi har slagit personligt rekord i ”flest läsare på en dag”
Vi började checka tidigt idag. Och då hade vi 1 ny läsare/dag.
Senare på dagen blev det 16-18.
Och siffran steg något snabbare än vi någonsin trott att det skulle kunna.
Efter en väldigt lång tid var det dags att checka igen.

Det tidigare rekordet låg på 66 läsare/Dag.
Men idag slog vi det med 68 läsare/Dag.

Kanske inte något så stort tillskott men det är väldigt kul för oss.
Vi har i snitt ca 19 läsare/dag
Ni får väl välja om ni vill skratta eller gråta. Men vi tycker verkligen att det är något värt att skriva för. So we keep on doing that!

Vill tacka läsare som piggar upp våran dag med lite uppskattning!
Känner att det inte längre bara är jag själv som vill spela in musik.
Jag känner att det är som en plikt för alla de som vill lyssna på vår musik.
Jag gör det här för mig och för er liksom.
Skit kul verkligen!

Aja nu fortsätter hänget!
Ha det!

Update: Dagen slutade på 76 besökare! // Collin

Om Mikrofonberoende

Jag Collin Tillsammans med A.T skapade gruppen Mikrofonberoende. Främst för att kunna få ut vårat budskap på ett bra sätt. Vi båda hade redan en grund att stå på. A.T hade gästat några låtar tidigare och jag skrivit en del texter. Tillsammans fixade vi vår före detta studio Röda Bunkern. När vi senare började umgås med Innuce så blev det prat om att skaffa gemensam studio. Precis så blev det och därmed skaffade vi Studio 0221! Visa alla inlägg av Mikrofonberoende

Kommentera

