Äntligen!


Tja!

I stort sett har hela dagen spenderats i Röda Bunkern. Det började med att jag åkte iväg och införskaffade spackel, vävtejp och en spackelspade(?). Sen bar det av mot Röda Bunkern för att börja spackla de inte allt för nygipsade väggarna. Sedan kom vi på att vi skulle spackla betong väggarna, så det gjorde vi också. Vi pendlade lite mellan att fixa våra bidrag och spackla pga våra bokstavskombinationer!. Först och främst  gjorde jag klart min låt och skickade in den. Sedan A.T men qweetys hemsida fuckade up så de  får vänta ett tag. Jag tror vi båda blev skapligt nöjda och vi kommer nog att släppa dom här senare efter turneringens slut. Det har även tagits en del bilder från mobil kamera under dagen så passa på att checka in på ”Bilder”.
Lite såhär avslutningsvis kan jag säga att vi båda är rätt trötta och tjuriga vilket lett till att jag (A.T) fick fortsätta skriva Collins inlägg. Så kan det gå!… Aja ha det!

/A.T & Collin

Gör en update på inlägget och Bifogar lite bilder- Collin

Spackel skyddat av mörker...

Spackel gömt av mörker..

Spacklar i Röda Bunkern.

Spacklar i Röda Bunkern.

Lite översikt

Om Mikrofonberoende

Jag Collin Tillsammans med A.T skapade gruppen Mikrofonberoende. Främst för att kunna få ut vårat budskap på ett bra sätt. Vi båda hade redan en grund att stå på. A.T hade gästat några låtar tidigare och jag skrivit en del texter. Tillsammans fixade vi vår före detta studio Röda Bunkern. När vi senare började umgås med Innuce så blev det prat om att skaffa gemensam studio. Precis så blev det och därmed skaffade vi Studio 0221! Visa alla inlägg av Mikrofonberoende

Kommentera

