Another YO

Hey ho zup everybody?

Fett gött kirrat en mixer blev en BEHRINGER BCF 2000.
Tjockt nice, en äkta födelsedagspresent till Collin.
Har aldrig suttit och pillat i en mixer förut men nu när jag testat på lite så tycker jag att det var bland det underbaraste. Minst hälften så underbart som Mac  (som jag ser som gudomligt).

Det går i alla fall tjockt bra nu. Som sagt vi har kirrat mixer. Och nu håller vi på att spackla. Sen blir det nytt golv och måla om väggarna igen. Det kommer bli tjockt nice. Funderar starkt på att göra dom svarta. Känns som en uttjatad färg men jag tror det blir en nice atmosfär i studion med lite mörkt.

Börjat fått in lite cash nu thats how the projekt runs!

Trodde ett tag att vi hade gett upp. Men nu känns det fett skönt att vi börjat rulla igen…Precis vad vi behövde!
Jag kan också passa på att spela en liten fågel och berätta om att vi har kommit riktigt långt på bidragen på Qweetys Audio turnering. När jag kollat sist så var det inte så värst många som hade skickat in sina bidrag. Dom mesta verkar ha haft knas med att spela in och grejer. Lite tråkigt. Personligen ser jag det inte som skönt att ha mindre konkurrens. Tycker det istället är roligare att kunna jämföra sig själv med andra rappare. Skulle vara fett kul om någon av oss från Mikrofonberoende tog hem segern. Som sagt var inte vinsten den största men det är alltid kul att vinna.

Igår satt jag och checkade in alla gamla amatör rappare som man lyssnade på när man var liten. Dom har troligen blivit mycket bättre eller lagt av nu. Men sen började jag  jämföra mig själv med dom och kom fram till det att mikrofonberoende slår lätt ut alla gamla depressiva-kärleks-rappar-Svensson som man lyssnade på när jag var en liten kid.

Tror vi kör en liten update i slutet av dagen med lite bilder från arbetet.
Ha det!

Om Mikrofonberoende

Jag Collin Tillsammans med A.T skapade gruppen Mikrofonberoende. Främst för att kunna få ut vårat budskap på ett bra sätt. Vi båda hade redan en grund att stå på. A.T hade gästat några låtar tidigare och jag skrivit en del texter. Tillsammans fixade vi vår före detta studio Röda Bunkern. När vi senare började umgås med Innuce så blev det prat om att skaffa gemensam studio. Precis så blev det och därmed skaffade vi Studio 0221! Visa alla inlägg av Mikrofonberoende

Kommentera

