Bidraget börjar ta form!

Hej!

Idag kände jag att det var dags, dags att göra det jag har skjutit upp på ett tag. Bidraget till Qweety’s Audio Turnering. Till att börja med måste jag påpeka att det är en rätt stor press på en. I grund och botten är det trots allt en frivillig turnering, men..När jag hade anmält mig kände jag nästan att det blev ett tvång. Ett tvång skapat av mig själv! Det är väldigt synd att man tar det så, jag hade nog kunnat prestera en hel del bättre om det inte legat i bakhuvudet hela tiden att, fan jag måste göra det här snart!

Åter till saken, jag har skrivit, ändrat, spelat in och ändrat antalet gånger men bidraget har sakta tagit form. Så gott som allt är inspelat och klart. Fast det som finns kvar att spela in är Bl.a. ett intro där Qweety.nu ska nämnas. Allt ska också mixxas och bli bearbetat av hela det maskineriet innan jag kan skicka in.

Kan även passa på att ta upp en liten händelse, för oss STOR. Vi, eller i alla fall jag har inte trott på att en Mac kan vara så pass mycket bättre än pc. Fram tills här om dagen, då vi hade tillgång till Mac. Och det fantastiskt simpla och bra programmet Garageband! Jag är frälst! Vi måste skaffa en Mac i framtiden och det finns inga andra alternativ.

Shoo – Collin

Om Mikrofonberoende

Jag Collin Tillsammans med A.T skapade gruppen Mikrofonberoende. Främst för att kunna få ut vårat budskap på ett bra sätt. Vi båda hade redan en grund att stå på. A.T hade gästat några låtar tidigare och jag skrivit en del texter. Tillsammans fixade vi vår före detta studio Röda Bunkern. När vi senare började umgås med Innuce så blev det prat om att skaffa gemensam studio. Precis så blev det och därmed skaffade vi Studio 0221! Visa alla inlägg av Mikrofonberoende

One response to “Bidraget börjar ta form!

Kommentera

