Nu kör vi!

Känns verkligen som att allt är på gång nu!

Nu har vi isolerat och gipsat väggarna i studion. Det återstår nu en vägg att fixa. Efter det så är det nog bara golv sedan att måla nå skönt på väggarna. Det kommer bli riktigt nice!
Jag kan nog även avslöja att vårt mikrofonberoende har satt spel på både mig och Collin.
Det igenom att vi redan nu börjat på 1 av de 3 släpp vi kommer göra inom en snar framtid.
Låten kommer heta min hip hop och kommer handla lite om vår syn på hip hop. Vad den är för oss och varför vi valt hip hop. Jag tror att det är en ganska bra förklaring.

Fan jag känner verkligen att det har varit en urusel uppdatering på bloggen. Internet till studio datorn är fett segt så det har väl beror väl mycket på det.
Sen känns det enligt mig rätt värdelöst att blogga när man inte riktigt vet ifall folk läser det.

Och då tänker väl du som läser det här: Amen varför bloggar ni då om ingen ändå läser det?
Och det kan jag besvara med det att du faktiskt läste vår blogg och därför utgör en stor anledning att skriva en blogg.
Jag twittrar mest och får ut det mesta därifrån men det är många som inte har eller orkar skaffa twitter bara för att läsa det vi skriver. Så det här är en enkel metod för att sammanställa vårt arbete steg för steg.

Har även skaffat ett Whoa account så ni hittar mig nog där!

Om Mikrofonberoende

Jag Collin Tillsammans med A.T skapade gruppen Mikrofonberoende. Främst för att kunna få ut vårat budskap på ett bra sätt. Vi båda hade redan en grund att stå på. A.T hade gästat några låtar tidigare och jag skrivit en del texter. Tillsammans fixade vi vår före detta studio Röda Bunkern. När vi senare började umgås med Innuce så blev det prat om att skaffa gemensam studio. Precis så blev det och därmed skaffade vi Studio 0221! Visa alla inlägg av Mikrofonberoende

Kommentera

