Tjenare. Jag har bloggat tidigare men valde att skapa en ny och skapa den här.
Jag är en 18 årig rappare som tänkte skriva lite om arbetet bakom,under och efter musik produktionen.
Just nu håller vi på att fixa ett nice häng ställe vilket vi är på riktigt god väg med.
Sen ska vi uppgradera oss men en soft liten men lagom mixer och en ny dator. Det är väl det vi satsar på just nu.

Vi har börjat köra igång med skrivandet tills dess att studion är klar och att vi kan börja spela in. Vi planerar att släppa 3 låtar samtidigt men något utsatt datum har vi inte satt ut än. Det kommer bli riktigt fett so keep yourself updated!

Just ja! Jag har börjat använda twitter också! rätt så coolt så följ mig gärna där: https://twitter.com/AnonymTerrorist
Fett mycket har förändrats här på metrobloggen sen sist jag skrev. Och jag måste börja installera mig själv lite. Förhoppningsvis finns det någon som kan hjälpa mig lite med det också.  Hoppas folk har förståelse för att det kan se lite konstigt ut för tillfället.

Men nu ska jag fan ta tag i det här med bloggandet precis som jag gjort med musiken så förmodligen så kommer jag uppdatera den hela tiden!

Det var väl allt för nu, Ha det peace!

Om Mikrofonberoende

Jag Collin Tillsammans med A.T skapade gruppen Mikrofonberoende. Främst för att kunna få ut vårat budskap på ett bra sätt. Vi båda hade redan en grund att stå på. A.T hade gästat några låtar tidigare och jag skrivit en del texter. Tillsammans fixade vi vår före detta studio Röda Bunkern. När vi senare började umgås med Innuce så blev det prat om att skaffa gemensam studio. Precis så blev det och därmed skaffade vi Studio 0221! Visa alla inlägg av Mikrofonberoende

Kommentera

